Troubleshooting

Bymami ønsker glade kunder, så hvis du oplever problemer af nogen art, fx. med at downloade en købt opskrift, så er der hjælp at hente lige her. Tøv ikke med at kontakte mig, jeg vil hellere end gerne hjælpe med at finde en løsning. Der er dog et par ting du kan selv kan gøre inden du evt. kontakter Bymami:

Opret en brugerkonto
Bymami anbefaler at du opretter dig som bruger i forbindelse med dit køb. De autogenererede email fra Bymami der sendes ud i forbindelse med et køb bliver indimellem fanget i mailudbydernes filtre og opfattet som spam – og når derfor ikke frem. Som oprettet bruger kan du logge ind på bymami.dk og se en samlet oversigt over, samt hente dine købte opskrifter ad den vej. Du opretter en konto ved at sætte flueben i ‘Opret en konto’ under faktureringsoplysninger. Det er pt. kun muligt at oprette sig som bruger i forbindelse med køb af opskrift.

Manglende mails
Modtager du ikke mail fra Bymami kort efter køb af en opskrift:

  • Tjek venligst din spam/reklamemail, indimellem havner mails fra Bymami dér!
  • Tilføj bymami@bymami.dk til listen over sikre afsendere. Du vil aldrig nogensinde modtage spam eller uønsket reklame fra Bymami.dk.
  • Hvis disse råd mod al forventning ikke løser problemet, så send en mail til Bymami. Så løser vi det sammen.

Log ind
Hvis du har problemer med at logge ind på din konto, er der et par ting du kan gøre for selv at løse problemet:

  • Er brugernavnet korrekt?
  • Sørg for at Caps Lock / Num Lock ikke er aktiveret på dit tastatur
  • Er kodeordet skrevet korrekt?

Hvis du har glemt dit kodeord, kan du oprette et nyt ved at trykke på linket ‘Mistet dit password?’, så modtager du en mail med et link til oprettelse af et nyt kodeord.